به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

باور اشتباهِ کمبود ثروت در جهان

باور اشتباهِ کمبود ثروت در جهان

باور اشتباهِ کمبود ثروت در جهان : در سال ۱۹۲۹ ادوین هابل ستاره شناس بزرگ، کشف عظیمی کرد.

او با تلسکوپش ثابت کرد که جهان و کهکشان‌ها ستاره‌ها و همه و همۀ اجرام آسمانی در حال دور شدن از کهکشان ما هستند. او ثابت کرد که جهان در حال بزرگ‌تر شدن است و با توجّه به نظریۀ او که انقلابی بزرگ در علم نجوم به وجود آورد. چندین دانشمند تأیید کردند که بله هابل درست می‌گوید جهان در همۀ ابعاد حتّی مولکولی و اتمی در حال رشد و بزرگ‌تر شدن می‌باشد. این اتّفاق برای ثروت هم صدق می‌کند چون ثروت هم جزئی از این جهان است.

حساب کنید وقتی‌ ما یک ماشین معمولی می‌خریم به خاطر خرید ماشین ما هزاران نفر سر کار میروند و پول در ‌می آورند. صد سال پیش تنها یک شرکت خودرو‌سازی در جهان بود؛ ولی امروزه بالای پانصد شرکت خودرو‌سازی در جهان به صورت جهانی با درآمد‌های میلیاردی در حال فعالیت هستند.


همیشه یادتان باشد که ثروت، ثروت با خودش می‌آورد؛ نه فقر و بی پولی. انسان امروزی اگر ناشکری کند واقعاً نهایت کم‌لطفی را به خود کرده است. امروزه کیفیت زندگی انسان‌ها نسبت به پنجاه سال قبل تا الان خیلی خیلی بهتر و راحت‌تر شده است امروزه مردم واقعاً در بهشت زندگی می‌کنند زمان امروزی بهترین زمان برای کسب و کار و درآمد و‌ زندگی بهتر و همین‌طور به دست آوردن آرزوهاست.

باور اشتباهِ کمبود ثروت در جهان

امروزه انسان با دو تا سه سال فعالیت به بالاترین درآمد ممکن دست پیدا می‌کند ولی در گذشته اصلاً این‌طور نبود، مردم به مشقت و سختی حتّی غذایی برای خوردن پیدا می‌کردند؛ پس همیشه نعمت و فراوانی در حال گسترش و بیشتر شدن است. تعداد میلیاردر‌ها روز به روز در حال افزایش است؛ تعداد جوانانی که خانه می‌خرند؛ روز به روز افزایش پیدا می‌کند. تعداد کسانی که اختراعات جدید محصولات جدید‌ ثبت می‌کنند؛ روز به روز بیشتر می‌شود پس چرا تمام نمی‌شود؟واقعاً چرا تمام نمی‌شود؟‌

چون قرار نیست تمام شود، جهان در همه ابعاد در حال رشد و بزرگ شدن است و همین‌طور ثروت و فراوانی. من به شما قول می‌دهم در چند‌سال‌ِ آینده انسان‌ها به قدری در رفاه و آسایش زندگی خواهند کرد که زندگی امروز ما خاطره‌ای تلخ برای‌شان می‌شود. امروزه انسان به انرژی هسته‌ای اورانیوم غنی‌شده‌ای دست پیدا کرده که می‌تواند تا صد ها سال انرژی شهرها را تأمین کند.

باور اشتباهِ کمبود ثروت در جهان

باور اشتباهِ کمبود ثروت در جهان : اگر توانستید حتماً راجع به نانو تکنولوژی علم مطالعۀ مولکول اتم تحقیق کنید. ببینید که چقدر این فناوری به انسان امروزی کمک کرده است انسان می‌تواند با این تکنولوژی آب دریاها را تا نود درصد شیرین ‌و قابل نوشیدن کند. انسان با نانو‌تکنولوژی در آینده‌ای نه چندان دور می‌تواند کاری کند که تمام کویر‌های جهان زیر‌کشت برود و به حدّی میوه و سبزیجات در جهان زیاد می‌شود که دیگر نمی‌توان گفت میوه و سبزیجات ارزان می‌شود؛ بلکه باید بگوییم رایگان می‌شود؛ چون بی‌نهایت زیاد می‌شود.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *