به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

شکر گزاری صحیح و استفاده درست از قدرت کلام

شکر گزاری صحیح و استفاده درست از قدرت کلام

شکر گزاری صحیح و استفاده درست از قدرت کلام : همان‌طور که می‌دانید شکر کردنِ چیزی باعث گسترش آن چیز و بیشتر و بیشتر شدن آن در زندگی انسان می‌شود. میزان کیفیت شکر‌گزاری صحیح و احساس رضایت از سلامتی و ثروت‌تان چه کم باشد چه زیاد، رابطۀ مستقیمی با اندازۀ احساس آرامش درونی‌تان دارد.

وقتی شما ذهنی آرام و قلبی سرشار از آسایش دارید چه بخواهید چه نخواهید در حال شکرکردن با بالاترین قدرت و کیفیت هستید؛زمانی که شما احساس خوبی دارید و از زندگی‌تان لذّت می‌برید و با خودتان و دیگران در صلح و صفا هستید؛ حتّی اگر کلمه‌ای از دهان‌تان و یا حتّی در ذهن‌تان مبنی بر شکرگزاری جاری نشود، شما در حالِ شکرکردنِ نعمت‌هایی که دارید یا ندارید با بالاترین قدرت و کیفیت هستید.

حالا اگر این احساس خوب را بر زبان‌تان جاری کنید این قدرت چند برابر می‌شود چون کلامی اگر آن را تایید می کند شدیداً بر مغز و مغز آن را به احساسات که حرف اوّل و آخر را می‌زند انتقال می دهد و شما قدرتمندترین قانون جهان برای رسیدن به خواسته‌تان که شکرگزاری می‌باشد را خودآگاه یا ناخودآگاه در زندگی‌تان اجرای می‌کنید.

شکر گزاری صحیح و استفاده درست از قدرت کلام

دقیقاً عکس این اتّفاق هم می‌افتد؛ یعنی اگر شما دروناً و باطناً و به صورت مرتّب، ‌احساس بد یا احساس غم و اندوه یا دیگر احساساتِ منفی را دارید شما در حال ناشکری کردنِ نعمت‌هایی که دارید یا ندارید هستید‌ و یا چیزهای که دارید را آرام آرام از دست می‌دهید‌ یا از چیزهایی که ندارید و آرزوی داشتنِ آن‌ها را دارید روز به روز دورتر می‌شوید.

خیلی از انسان‌ها متأسفانه از قانونِ شکر‌گزاری اطلاعی ندارند و فکر می‌کنند اگر با هر احساسی شکر‌گزاری کنند قبول است و پیش خداوند انسانی بلند‌مرتبه به شمار می‌روند‌ ‌یا فکر می‌کنند اگر با هر حسی و در هر شرایط روحی برای آرزویشان یا همان چیزی که دارند شکر‌گزاری کنند آن خواسته را به دست می‌آورند یا آن نعمتی که دارند گسترش پیدا می‌کند.‌ خیلی ها با گریه و زاری و دلی پر از غم و اندوه در درگاه خداوند شکر می کنند و به خیال خودشان عمل شکرگزاری را درست انجام می دهند در صورتی که این شکر کردن کاملاً غلط است باز هم می‌گویم چیزی که در شکر‌گزاری‌ حرف اوّل و آخر را می‌زند احساس‌تان است.

شکر گزاری صحیح و استفاده درست از قدرت کلام

اگر شما احساس خوبی نداشته باشید شکرگزاری‌تان فایده‌ای ندارد چون شما حال درونی‌تان خراب است و قوانینِ خداوند، حال درونی‌تان را می‌شناسد نه کلامتان را ولی می‌شود یک کاری انجام داد شما اگر با همان احساس بد و منفی‌تان مرتّباً و به صورت مکرّر با زبان‌تان جملات مثبت به بیرون جاری کنید و با کلام‌تان شکرگزار باشید،

بعد از مدّت کمی احساس‌تان مثبت می‌شود و چون احساس خوبی را از خود ساطع کرده اید، شکر‌گزاری شما درست انجام می‌شود. بعضی از انسان‌ها هستند که واقعاً هیچ چیزی از این قوانین و یا حتّی از شکر‌گزاری و احساسات نمی‌دانند‌ ولی آن‌ها از آرامش درونی و شادیِ مستمرِ بالایی برخوردارند درواقع آن‌ها به صورت ناخواسته در حال شکر کردن سلامتی و مال و اموالشان هستند حتّی با این‌که خودشان هم نمی‌دانند ولی روز به روز سلامتی آن‌ها بهتر و ثروت آن‌ها بیشتر می‌شود.

شکر گزاری صحیح و استفاده درست از قدرت کلام

این اتّفاق در زندگی بعضی از ثروتمندانی که از راهِ مسیر و صحیح قوانین جهان ثروتمند شده‌اند زیاد بیشتر به چشم می‌خورد بعضی از آن‌ها به علّت ثروت فراوان و زندگی خوبشان، از احساس مثبت بالاتری برخوردارند به همین منظور روز به روز بر ثروت آن‌ها افزوده می‌شود و این روندِ وارد شدن ثروت و سلامتی به زندگی شان آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند تا احساس آن‌ها به صورت پایداری تغییر کند و منفی شود.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *