به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

فایل صوتی حسین دارنده درباره نیروی باور قسمت ۱

فایل صوتی حسین دارنده درباره نیروی باور قسمت ۱

فایل صوتی حسین دارنده درباره نیروی باور قسمت ۱ : چند سال پیش در یک لباس فروشی، لباسی ساده و بسیار معمولی را دیدم که شدیدا مرا مجذوب خودش کرد. در آن لحظه یک نیروی به من گفت: این پیراهن را بخر. آن لباس که قیمت بسیار بالای داشت هیچ فرقی با بقیه لباسها نداشت و فقط یک مارک جلوی لباس آن هم بسیار ساده دوخته شده بود که اسم لوگوِ آن پیراهن بود. به هر حال من شدیدا از آن لباس با آن قیمت بالا خوشم آمد و آن را خریدم. وقتی به خانه آمدم و اسمِ مارکِ جلوی پیراهن را در اینترنت سرچ کردم، اینترنت نام سازنده آن لباس را به من نشان داد. البته آن شخص علاوه بر تولید لباس، مولف کتابی هم بود.

من کتابش که درباره ساختِ لباس و فروش آن بود را در اینترنت سرچ کردم و در تیتر اولِ صفحه آن کتاب، بزرگ نوشته شده بود : روزی می رسد که من لباسهایم را بدونِ آن که کسی به قیمتِ بالایش توجهی کند میفروشم چون من باور دارم و مطمئنم لباسهایم بسیار پر فروش خواهند بود. در آن زمان من نگاهی به آن لباس که در گوشه اتاق همانند پارچه ای بی ارزش افتاده بود، انداختم و متوجه قدرت شگفت انگیزِ باور شدم.

فایل صوتی حسین دارنده درباره نیروی باور قسمت ۱

انسان با باور می‌تواند معجزات غیر منتظره‌ای را توسط خودش و یا نیروی کمکیِ برتر یعنی خداوند به وجود بیاورد. خُب شاید بپرسید باید به چه چیزی باور داشته باشیم؟ وقتی خواسته و آرزویی در قلب انسان شکل می‌گیرد انسان می‌تواند به خیلی چیزها متوسّل شود و از آن‌ها کمک بگیرد البتّه اگر می‌خواهد کمک بگیرد. خیلی‌ها به انسان‌های اطرافشان باور دارند؛ یعنی باور دارند که انسان‌های دیگر می‌توانند کمک‌شان کنند. خیلی‌ها به سنگ و آتش و بت‌ها باور دارند و خیلی‌ها فقط به عقل و درک خودشان و خیلی‌های دیگر فقط خدا را می‌پرستند. من در اینجا به شما می‌گویم شما به دو نیرو فقط متوسّل شوید و فقط به قدرت این دو نیرو باور و اعتماد داشته باشید.  اوّل از همه خداوند دوم خودتان.

 خداوند بزرگ‌ترین نیروی کمکی در جهان است که بسیار برای ما راه‌گشا و کار‌ساز است و ما اگر بتوانیم به خداوند متوسّل شویم که در فصل بعد نحوۀ متوسّل شدن را توضیح می‌دهم‌ و باوری بسیار قدرتمند به قدرت و معجزات او پیدا کنیم ما به قدرتمند‌ترین نیروی کمکی جهان وصل شده‌ایم و زندگی برای ما به بهترین نحو ممکن پیش می‌رود و به هر آن‌چه که می‌خواهیم و نمی‌خواهیم، خواهیم رسید.

فایل صوتی حسین دارنده درباره نیروی باور قسمت ۱

در این‌که خداوند وجود دارد یا ندارد اصلاً نمی‌خواهم بحثی با کسی بکنم ولی این نکتۀ مهم را به خاطر داشته باشید که خداوند را فقط و فقط می‌شود با باور و اطمینان درک کرد؛ اگر غیر از این دیدگاهی نسبت به او داشته باشید نمی‌توانید حضور او را در زندگی‌تان احساس کنید و از این نیرو کمکی ببینید. ما اگر نتوانیم باورمان را به قدرت خداوند و ماهیت و کلیت وجود او در زندگی‌مان بالا ببریم نمی‌توانیم از او کمکی ببینیم و متّصل شدن و ایمان‌مان به او بی معنی است.

اوّلین قدم برای این‌که خداوند در زندگی ما وارد شود؛ این است که با تمام وجود و از انتهای قلب‌مان او و قدرتش را باور کنیم و ایمانی قدرتمند داشته باشیم که خداوند می‌تواند برای ما معجزه کند و دست ما را در دست آرزوهایمان بگذارد‌ و اگر نتوانیم چنین باوری نسبت به خداوند در وجودمان ایجاد کنیم ما نمی توانیم از این نیروی کمکی یعنی خداوند کمک بگیریم.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *