به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

نظم و انضباط – حسین دارنده

نظم و انضباط – حسین دارنده

پول در‌آوردن یک بحث است؛ نگه داشتن آن پول هزاران بحث، به قله رسیدن یک بحث است ماندن آن بالا هزاران بحث. شما اصلاً نباید فکر پول در‌آوردن سریع باشید؛ باید فکر نگه داشتن آن هم باشید باید آموزش ببینید مهارت کسب کنید تا بتوانید آن پول را مدیریت کنید سعی نکنید فقط پولدار شوید چون آن زمان فقط پول دارید ولی وقتی ثروتمند شوید نه تنها شما پول‌دار شده‌اید بلکه دنیایی از شعور، درک، فهم و عقل تجربه و منطق لیاقت را هم به دست آورده‌اید که اینها قطعا برای نگه داشتن آن پولتان بسیار حائز اهمیت است.

همیشه از خدا ثروت بخواهید نه پول، پول به دست آوردنی است ولی ثروت ساختنی.  من اصلاً دوست ندارم بگویم راه‌های عجیب و غریبی بلدم که شما یک ماهه میلیاردر شوید و یا بگویم در این کتاب معجزه می‌کنم نه اصلا اینطور نیست شما در حال مطالعۀ بهترین مسیر هستید که خیلی‌ها بدون آن‌که این قوانین را بدانند از آن استفاده کرده‌اند و نتیجه گرفته‌اند و الان آنها کاملا صحبتهای من را می فهمند. در این کتاب هیچ وِرد خاص و جادوی قوی نیست؛ فقط قوانین ابدی و اَزَلی خداوند برای بهترین راهِ به دست آوردن خواسته گفته شده است.

نظم و انضباط – حسین دارنده

من اصلاً دوست ندارم که دروغ بگویم یا سرِ کسی را کلاه بگذارم؛ تمام این حرف‌هایی که به شما در این کتاب گفته می‌شود؛ اثبات شده است سعی نکنید دنبال کتاب یا روشی بروید که شما را یک شبه ثروتمند کند، من به شما می‌گویم نروید چون خودم تمام آن راه‌ها را رفته‌ام و به بن‌بست خورده‌ام پس اشتباه من را تکرار نکنید.

نظم و انضباط – حسین دارنده

این راه‌هایی که در این کتاب گفته می‌شود بهترین و کم‌خطرترین مسیر است فقط موضوع بحث رسیدن به پول نیست شما با حرکت در قوانینِ پایه و اساس کسب ثروت، تمام زندگی‌تان تغییر می‌کند و شخصیت‌تان رشد می‌کند دیدگاه‌تان به زندگی به کلّ عوض می‌شود و در‌واقع خودِ درونی‌تان نیز انسانی کامل و ثروتمند می‌شود و آن ثروتِ درونی در دنیای مادی‌تان نیز تبدیل به پول می‌شود. آن زمان شما همانند درختی میشوید که اگر کسی آن را قطع کند باز هم از جای دیگری جوانه خواهد زد و سریعا میخواهد محصول که همان ثروت است را به بار بنشاند.

شما اگر این مسیری که گفتم را پیش بگیرید و با تجربه و خودسازی، ثروت به دست بیاورید؛ ‌می‌شوید آهنربای جذب ثروت و اگر تمام پولتان یک شبه ناپدید شود که امری‌ محال است، شما مجدّد و دوباره ثروتمند می‌شوید چون شخصیت و تکامل شما به ثروتِ زیاد، در شما کامل شده است و ثروت است که به سمت شما می‌آید نه شما به سمت ثروت. چیزی که مهم است این است که آن پول دوست دارد به سمت شما بیاید ولی اگر از راه قرعه‌ کشی و قمار و غیره… پول به دست بیاورید آن پول اصلاً دوست ندارد به سمت شما بیاید و از شما فراری است، پول سراغ کسی می‌رود که مستحق نگه داشتنش باشد؛ نه سراغ کسی که نتواند او را نگه دارد، پول اگر از راه درستِ جهان وارد زندگی شما شود با ثبات می‌ماند ولی ثروتی که غیر‌طبیعی و شانسی وارد زندگی شما می‌شود مانند حبابی در هوا می‌ماند و هر لحظه امکان دارد بترکد. من از جوانان امروزی تعجّب می‌کنم که همۀ آن‌ها دنبال پول در آوردنِ سریع هستند ولی هیچ‌کس دنبال آموزشِ نگهداریِ پول نیست.

نظم و انضباط – حسین دارنده

کسی بخواهد رشد کند اوّل باید قدم‌های کوچک را بردارد و اگر قدم‌های کوچک را درست برداشت قدم‌های بزرگ‌تری که برای رشد و پیشرفت اوست به او الهام می‌شود. قانون خداوند‌ بسیار‌ هوشمند است و می‌داند که چه زمان پخته شده‌ای تا آن چیزی را که می‌خواهی وارد زندگی‌ات کند. ولی قانون کائنات این‌طور نیست؛ تو اگر شور و اشتیاق فراوانی داشته باشی و احساسات مثبت پایداری داشته باشی و حتی اگر شایستگی و لیاقت آن ثروت را هم نداشته باشی و هیچ چیزی از پول و حساب و کتاب متوجّه نباشی، باز هم ایده‌های ثروت‌آفرین از هر طریقی به زندگیِ تو الهام می‌شود حتی اگر به قیمت جانت تمام شود.

نظم و انضباط – حسین دارنده

این را مطمئن باشید هر چیزی اگر از سمت خداوند باشد، نارس به دنیا نمی‌آید بچّه‌ای که به دنیا می‌آید باید زمان خروجش برسد تا بتواند از شکم مادر خارج شود این قانون برای میوه‌ها، نوزادان، درختان، حیوانات و تمامی موجودات زنده اعم از گیاهان و غیره… صدق می‌کند. چیزی که خارج از موعودش متولّد شود حال ثروت باشد یا هر چیزی دیگری، دوام و ثبات زیادی ندارد و زود نابود می‌شود. ما در داستان آن جوان دیدیم که آن جوان آرزویِ ثروت داشت و  واقعاً خداوند را هم قبول داشت؛ حتّی شور و اشتیاق فراوانی هم داشت ولی اصلاً شرایطِ فعلی او برای ثروت فراوان کافی نبود او باید فعلاً در سوپر‌مارکت کسبِ درآمد می‌کرد تا پخته‌تر شود تجربه کسب کند و آب دیده‌تر شود تا بتواند استحقاق ثروتِ بیشتر را به دست آورد؛ ولی عقل و هَوَسِ عجولِ او در مقابل ایده‌های کائنات نتوانست مقاومت کند و گول الهامِ شرط‌بندی و قمار را خورد.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *