به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

ایمان صحیح چیست؟

ایمان صحیح چیست؟

یقینا آن نیرو از ما حمایت می‌کند و ما می‌توانیم از آن نیرو کمک بگیریم. فقط صبر و اعتماد فراموش نشود تا آن نیرو بتواند کار خودش را انجام دهد. اگر می‌خواهید ببینید ایمان و اعتمادتان به خداوند درست است یا نه، به زندگی‌تان توجّه کنید اگر صبور و شاد و آرام هستید و حس شور و اشتیاق به خواسته‌تان زیاد است و خدا را منبع برآورده کردن آرزوهایتان می‌دانید، شما در بهترین حالات روحی و احساسی قرار دارید و می‌توان گفت ایمان و اعتمادتان به خداوند منّان بسیار زیاد است.

انسانی که از خداوند آرزویی را طلب کرده است ولی هیچ نشانه‌ای از آن آرزو در زندگی‌اش دیده نمی‌شود و در تمام طول روز آرام و شاد زندگی‌اش را سپری می‌کند و همچنان منتظر حضور خداوند است، آن شخص ایمانش بسیار بالاست. اعتمادی که چاشنی‌اش آرامش و صبر باشد؛ یعنی ایمان کامل و شکست‌ناپذیر و هیچ نیرو یا هیچ انسانی نمی‌تواند آن را از بین ببرد.

ایمان صحیح چیست؟

فقط از یاد نبرید که اگر بخواهید از راهِ درست جهان پیش بروید و از خداوند خواسته ای بطلبید هر چقدر هم تلاش کنید و با استعداد و با ایمان باشید باز هم مقداری زمان لازم است تا به خواسته و آرزوهایتان برسید هیچ‌وقت با نگرانی نگویید چگونه به خواسته‌هایم برسم؟ هیچ موقع از راه منطق و استدلال آرزو نکنید؛ مثلا نگویید خدایا از این راه و طی آن‌قدر زمان آن خواسته را به من بده. خداوند، خداوند ماوراطبیعت است همیشه بگویید خدایا من آن را می‌خواهم و اصلاً نمی‌دانم چطور ولی این را می‌دانم تو راه را می‌دانی و می‌توانی به من کمک کنی.

آن زمان شما آرام‌آرام از همان راهی که به‌ شما الهام می شود مسیر خود را بروید و همیشه منتظر معجزه‌ها و اتفاقات بزرگتر در زندگی‌تان بمانید. بی جهت استرس و اضطراب نداشته باشید، شما بهترین کارتان را ارائه دهید ما بقی اش را واگذار کنید به خداوند.

ایمان صحیح چیست؟

اگر قرار بود انسان‌ها با توجّه به آنالیزها و حساب و کتابها، راه‌ها و ایده‌های خود را پیش می‌بردند هیچ اختراع و یا کشف بزرگی در دنیا صورت نمی‌گرفت. وقتی شما راهی را می‌روید و کاری را آغاز می‌کنید انگار همه چیز دست در دست هم می‌گذارد که تو را به آن خواسته برساند. گاهی اوقات به جوانانی که می‌خواهند ازدواج کنند و پولی ندارند می‌گویم تو حرکت کن و پیش برو و مقدمات ازدواجت را بچین، آن زمان می‌بینی که همه چیز زنجیر به زنجیر می شود تا تو به سرو سامان برسی‌ ولی اگر حرکت نکنی و همین‌طور به خودت بگویی که چه کنم؟ هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد و ناگهان چشم باز می‌کنی و می‌بینی که از سن ازدواجت گذشته است.

ایمان صحیح چیست؟

بهترین کار این است که تو حرکت کنی و آن زمان است که خداوند را میبینی که جلوتر از تو منتظر گام بعدی توست و تو را صدا میزند که حرکت بعد ات را انجام دهی. این اتفاق دقیقا برای زندگی و ازدواج خود من هم اٌفتاد، در واقع من قبل از ازدواجم هیچ پولو ثروتی نداشتم ولی وقتی ازدواج کردم بعد از ۴ ماه همه چیز دست به دست هم داد تا من خانه خریدم.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *