به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

تاثیرات کلام بر زندگی و آرزوها-حسین دارنده

تاثیرات کلام بر زندگی و آرزوها-حسین دارنده

تاثیرات کلام بر زندگی و آرزوها-حسین دارنده : قدرتی که در افکار شماست چه خوب چه بد، از نیرویِ تمام انسانهای جهان بیشتر است یعنی اگر شما در ذهنتان مثبت نگر باشید و آرامش درونیِ بالایی داشته باشید هیچکسی نمیتواند به شما آسیب برساند ولی اگر در درونتان و وجودتان احساس غم و دیگر حالات منفی داشته باشید اگر تمام انسانهای کره زمین هم جمع شوند تا به شما کمک کنند آنها موفق نمیشوند.

یادتان باشد پیشرفت و موفقیت چه اخلاقی چه مالی در درجه اول باید از درون انسان آغاز شود هیچ چیزی نیست که از درون سرچمشه نگیرد و پایدار بماند.  این خاطره هیچوقت از یادم نمی رود چندین سال پیش من در جایی به انسانی که بسیار پولدار بود احساس منفی حسادت پیدا کردم و واقعاً روحیه و احساساتم نسبت به او جریحه‌دار شد و تا آخر شب و قبل از خواب از نظر روحی به هم ریخته بودم و تا پاسی از شب به خاطرِ فکرِ آن شخص و حسادتی که بسیار قدرتمند به من حمله کرده بود نتوانستم به خواب بروم ناگهان به خودم گفتم بگذار از این تکنیک استفاده کنم و با کلامم احساسم را عوض کنم و با صدای بلند به گفتن این جملات ادامه دادم : امیدوارم که او بتواند از ثروتش به نحو ‌احسن استفاده کند امیدوارم ثروتش برای او خیر و نیکی به همراه بیاورد از خدا می‌خواهم ثروت او روز به روز و از راه سالم بیشتر و پربرکت تر وارد زندگی‌اش شود، خدایا خودت از این شخص محافظت بفرما، خدایا از این‌که با انسانی به این ثروتمندی آشنا شدم از تو ممنونم و غیره ….

تاثیرات کلام بر زندگی و آرزوها-حسین دارنده

شاید باورتان نشود ولی من نزدیک به سی دقیقه داشتم با خودم چنین دعاهایی برای او می‌کردم و در حین این دعا‌ها خوابم برد‌ و وقتی صبح از خواب بیدار شدم چنان حس خوب و مثبتی به آن شخص داشتم که آن احساس هیچ وقت از یادم نمی‌رود من هنوز هم که هنوز است وقتی آن شخص را می‌بینم آن احساس خوب و مثبت به او،‌ سراغم می‌آید چون کلامم آن شب به صورت ریشه‌ای و عمیقی حسادت من به آن شخص را از بین برد.

شما هم اگر این‌طور احساسات سراغ‌تان می‌آید حتماً یک‌بار امتحان کنید باور کنید که مبهوت از قدرت کلام‌تان می‌مانید و اگر برای دفعۀ اول و دوم این کار جواب نداد چند بار تست کنید مطمئن باشید احساس‌تان را تغییر می‌دهد. می‌بینید که چقدر ساده است و حسادت که یکی از بدترین احساسات آدمی‌ست را می‌شود خیلی راحت و با استفاده از قدرت کلام‌ نیست و نابود کرد؟؟

تاثیرات کلام بر زندگی و آرزوها-حسین دارنده

در بقیۀ حالات منفی هم می‌شود خیلی راحت از تکنیک‌های سادۀ دیگری استفاده کرد باور کنید به همین سادگی‌ست اصلاً چیز پیچیده‌ای نیست فقط کمی زمان بر است انسان‌های نا‌مطلع آن را بزرگ می‌کنند و فکر می‌کنند بعضی‌ها هزاران راه را رفته‌اند تا به آرامش و ثروت رسیده‌اند در صورتی که اصلاً این‌گونه نیست و خیلی راحت است فقط کافی‌ست تمرین کنید کل زندگی یک بازی است و ما باید قوانین این بازی را یاد بگیریم تا راحت‌تر بازی کنیم. تمام سعی‌تان این باشد از کلام‌تان، رفتارتان و کردارتان به بهترین نحو استفاده کنید و تا می‌توانید با آن‌ها کارهای خوب انجام دهید و با توجّه به صحبت‌هایی که کردم دستاورد کارهای خوب‌تان در انتها، احساس ناب آرامش درونی و شکرگزاری‌ درست است که سریع‌ترین راه برای رسیدن به خواسته‌هایتان است.

تاثیرات کلام بر زندگی و آرزوها-حسین دارنده

‌کنفوسیوس فیلسوف بزرگ چینی در کتاب آموزش کبیر جمله‌ای بسیار زیبا دارد او می‌گوید‌: « من بالای ۲ هزار کتاب خوانده ام و اگر قرار باشد از بین ۲ هزار کتابی که خوانده ام سیصد جملۀ حماسی را نام ببرم و از آن سیصد جمله یک جمله را گلچین کنم که همۀ آموزش‌ها در آن نهفته باشد، این است‌: هیچ اندیشۀ بدی را در دل یا سرِ خود نگه ندار ‌»

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *