به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

فواید آرامش درونی از لحاظ علمی

فایل صوتی رایگان آقای حسین دارنده درباره آرامش درون

فواید آرامش درونی از لحاظ علمی

آرامش درون: این دنیا یک باغِ بزرگ است که پر است از برکت و نعمت و ثروت و ما در این باغِ پر از شادی و نشاط هستیم و فقط کافی‌ست دست‌مان را به سوی میوه‌های فراوان این باغ که ثروت و سلامتی‌ است دراز کنیم یعنی ‌درخواست کنیم تا آن‌ها را به دست بیاوریم و بهترین راهِ دسترسی به میوه های این باغ، داشتنِ آرامش درون و شادی است.

من شدیداً اعتقاد دارم که باید ثروت به سمت ما بیاید نه این‌که ما دنبال آن برویم ما باید جذب کنندۀ ثروت شویم نه این‌که ثروت جذب‌کننده ما شود و ما را دنبال خودش بکشد ولی لازمۀ این‌که بتوانیم تمام اتّفاقات خوب را جذب خود کنیم اوّل خواستن با باور و شورو اشتیاق فراوان است دوم داشتن آرامشی درونیِ مستمر این ساده‌ترین دستورالعمل برای رسیدن به خواسته و آرزوست‌ ولی سریع‌ترین نیست چون همان‌طور که گفتم انسان‌ها از راه‌های مختلفی می‌توانند ثروتمند شوند که شاید اصلاً به نفع‌شان نباشد.

فواید آرامش درونی از لحاظ علمی

این را از یاد نبرید که منبع آرزوی خود را خدا بدانید و از او بطلبید تا الهامات و ایده‌ها، به نفع شما و برای خیر و نیکی شما به زندگی‌تان وارد شوند چون اگر از غیر او بخواهید آن زمان بسیار سخت است که بر نفس و طمعِ خود غلبه کنید تا راه‌های اشتباه که ظواهر فریبنده‌ای دارند ولی شما را به آرزویتان می‌رسانند‌ را نروید.

آرامش درون: خیلی دوست دارم دربارۀ این موضوع بیشتر صحبت کنم؛ چون واقعاً دیده‌ام که بعضی از انسان‌ها از هر راهی که شده به ثروت و پول بسیار رسیده‌اند ولی آن ثروت برای آن‌ها جز دردسر و بدبختی هیچ چیزی نداشته است. مستندی دربارۀ یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر می‌دیدم که جالب است شما هم بدانید این مستند از زبان همسر آن شخص گفته می‌شد او تعریف می‌کرد من و شوهرم وقتی ازدواج کردیم هیچ پولی نداشتیم و وضعیت مالی خیلی بدی داشتیم ولی همسرم بسیار مرد آرام و سرزنده ای بود و هیچ وقت نه عصبانی می‌شد نه مضطرب و همیشه شور و اشتیاق فراوانی برای ثروتمند شدن داشت و می‌گفت من باید از هر راهی که شده ثروتمند شوم و به ثروت فراوان برسم

فواید آرامش درونی از لحاظ علمی

آن خانم تعریف می کرد بعد از چند وقت ایدۀ پخش مواد مخدر به سرش افتاد و آن‌قدر آن ایده و راه‌های پخش مواد آسان بود که او نتوانست قید آن کار را بزند و بالأخره تسلیم طمع شد و این کار را شروع کرد و بعد از چند سال ثروتی عظیم به دست آورد و آخرش هم بعد از چند سال درگیری با پلیس کشته شد.  هر انسانی این اتّفاق را از دیدِ خودش تجزیه و تحلیل می‌کند ولی من میخواهم از شما یک سؤال بپرسم به نظر شما اگر آن شخص از خداوند آرزویش را درخواست می‌کرد؛ آیا این اتّفاق برایش می‌افتاد؟ یا مثلا  میگفت خدایا کمک کن آیا همچنین اتفاقی برای او می اٌفتاد؟ خیلی‌ها می‌گویند او ساده و احمق بوده که گیر پلیس افتاده یا مثلاً می‌گویند وقتی از شانست نتوانی استفاده کنی همین می‌شود یا خیلی‌ها می‌گویند این کارِ او چه ربطی به خدا دارد یا خیلی‌های دیگر می‌گویند‌ عاقبت کار با مواد همین است و از این دست حرف‌ها‌.

فواید آرامش درونی از لحاظ علمی


ولی از دیدِ من جواب قطعاً خیر است چون راه‌های خداوند برای ثروتمند شدن‌تان همیشه خیر و خوبی‌ست و اصلاً به ضرر خودتان و جامعه نیست شما وقتی از خداوند آرزویی را طلب می‌کنید اکثر ایده‌ها و الهاماتِ کائنات که اصلاً معلوم نیست برای شما خوب هستند یا بد،‌ به روی شما بسته می‌شود این را باور کنید که بسته می‌شوند این را با تمام وجودتان بپذیرید که ایده‌های یک شبه پول‌دار شدن چه از راه خلاف، چه از راه درست، دیگر به سراغ‌تان نمی‌آید و آن‌قدر شما پشت در می‌مانید تا بهترین دَر‌ برای شما در بهترین زمان از سمت خداوند باز شود اگر هم آن در یا آن ایده کوچک بود نا امید نشوید و مطمئن باشید آن ایده به ظاهر کوچک شما را طی مدتی کم به فراوانی و نعمت بسیار زیاد می‌ رساند باور این حرف کمی سخت است ولی یقین داشته باشید که این اتّفاق می‌افتد و شما از ایده‌ها و الهاماتِ خوب و بد کائنات در امان می‌مانید آن زمان است که قدرت خداوند را کاملا احساس خواهید کرد.

فواید آرامش درونی از لحاظ علمی

شاید پیش خودتان بگویید مگر می‌شود من به خداوند توکّل کنم و ایده‌های ثروت آفرینی که به سمتم می‌آیند کمتر شوند‌؟ در جواب باید بگویم بله همین اتّفاق می‌اٌفتد درواقع شما وقتی به خداوند توکّل می کنید شاید دست به هر کاری بزنید شکست بخورید یا آن کار را اصلاً نتوانید شروع کنید ولی فقط علّتش به این دلیل است که تکامل و لیاقت‌تان با اندازۀ آن آرزویی که کرده‌اید از دیدِ خداوند در یک سطح نیستند

فواید آرامش درونی از لحاظ علمی

آن زمان است که ناامید می‌شوید و پیش خود می‌گویید خدایا این بود نتیجۀ اعتماد من به تو؟ که تمام درها را به سوی من ببندی؟‌ ولی خداوند می‌داند چه کار می‌کند او می‌خواهد بهترین دَر را برای شما باز کند. شما وقتی از خداوند بخواهید بزرگ‌ترین اولویت نزد او خیر و صلاح شماست بعد نوبت آرزویتان است.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *