به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

چرا کسب و کارها رشد نمیکنند؟

چرا کسب و کارها رشد نمیکنند؟

اصولا دو علت اساسی برای رشد نافرجام کسب و کارها وجود دارد.

1- انجام دادن پیوسته کارهای تکراری که قطعا نتایج تکراری به همراه خواهد داشت.

2- تشخیص ندادن جهت درست. صحبتهای آقای دارنده در این مورد را به هیچ وجع از دست ندهید

چرا کسب و کارها رشد نمیکنند؟

همیشه در گوشۀ ذهن‌تان این را بسپارید که جهان در حال رشد و بزرگ‌تر شدن است و دوست دارد که مثل خودش شما هم رشد کنید؛ چون شما جز و شاخه‌ای از کائنات هستید؛ پس رشد شما جزئی از خواستۀ کائنات است. باید با تمام وجود باور کنید که جهان از شما بیشتر دوست دارد تا شما رشد و پیشرفت کنید. 

پس هیچوقت نگویید نه جهان دوست ندارد من رشد کنم یا این باور غلط که تقدیر من این بوده را به صورت ریشه ای از ذهنتان پاک کنید. تمام این طرز فکر ها باورها و نگاههای غلط ما به زندگیست که همانند یک سرعت گیر مانع رسیدن ما به خواسته هایمان می شوند.

چرا کسب و کارها رشد نمیکنند؟

و امّا سؤالی که برای شما شاید همین الان پیش آمده باشد؛ این است که من در تمام طول زندگی‌ام، وقتم، انرژی‌ام، همه و همه را صرف این آرزوها کرده‌ام؛  پس چرا به آرزویم نمی‌رسم؟ مگر کائنات دوست ندارد من رشد کنم که خودش هم رشد کند؛ پس چرا خبری نیست؟ یا چرا آن‌قدر دیر به آن قرار است برسم؟

جواب شما این است که شما یا خوب درخواست نکرده‌اید؛ یعنی از اعماق وجودتان درخواست نکرده‌اید یا در شنیدن صدای الهامات هوشیار نبوده‌اید که این خودش بسیار مطلب طولانی است و من در فصل الهامات کامل راجع به آن صحبت می‌کنم.

پیشنهاد میشود این فایل صوتی را هم گوش دهید. چرا انسانها کسب و کار خود را شروع نمیکنند. اینجا ضربه بزنید.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *