به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به خودت باور داشته باش

به خودت باور داشته باش

اطمینان و باوری بالا، حرف اوّل و آخر را برای رسیدن به خواسته و آرزو می‌زند و دیگر جای هیچ نگرانی و شک و تردیدی برای شما باقی نمی‌گذارد. پس اوّل از همه و قبل از اینکه کسب و کاری را راه اندازی کنید یا آرزویی داشته باشید باید باوری قلبی و بسیار محکمی برای خود بسازید که شما لیاقت و شایستگیِ موفقیت در آن کسب و کار را دارید.  چند سال پیش در یک لباس فروشی، لباسی ساده و بسیار معمولی را دیدم که شدیدا مرا مجذوب خودش کرد.

به خودت باور داشته باش

در آن لحظه یک نیروی به من گفت: این پیراهن را بخر. آن لباسکه قیمت بسیار بالای داشت هیچ فرقی با بقیه لباسها نداشت و فقط یک مارک جلوی لباس آن هم بسیار ساده دوخته شده بود که اسم لوگوِ آن پیراهن بود. به هر حال من شدیدا از آن لباس با آن قیمت بالا خوشم آمد و آن را خریدم. وقتی به خانه آمدم و اسمِ مارکِ جلوی پیراهن را در اینترنت سرچ کردم، اینترنت نام سازنده آن لباس را به من نشان داد.

به خودت باور داشته باش

البته آن شخص علاوه بر تولید لباس، مولف کتابی هم بود. من کتابش که درباره ساختِ لباس و فروش آن بود را در اینترنت سرچ کردم و در تیتر اولِ صفحه آن کتاب، بزرگ نوشته شده بود : روزی می رسد که من لباسهایم را بدونِ آن که کسی به قیمتِ بالایش توجهی کند میفروشم چون من باور دارم و مطمئنم لباسهایم بسیار پر فروش خواهند بود. در آن زمان من نگاهی به آن لباس که در گوشه اتاق همانند پارچه ای بی ارزش افتاده بود انداختم و متوجه قدرت شگفت انگیزِ باور شدم.  انسان با باور می‌تواند معجزات غیر منتظره‌ای را توسط خودش و یا نیروی کمکیِ برتر یعنی خداوند به وجود بیاورد. خُب شاید بپرسید باید به چه چیزی باور داشته باشیم؟

به خودت باور داشته باش

وقتی خواسته و آرزویی در قلب انسان شکل می‌گیرد انسان می‌تواند به خیلی چیزها متوسّل شود و از آن‌ها کمک بگیرد البتّه اگر می‌خواهد کمک بگیرد. خیلی‌ها به انسان‌های اطرافشان باور دارند؛ یعنی باور دارند که انسان‌های دیگر می‌توانند کمک‌شان کنند. خیلی‌ها به سنگ و آتش و بت‌ها باور دارند و خیلی‌ها فقط به عقل و درک خودشان و خیلی‌های دیگر فقط خدا را می‌پرستند. من در اینجا به شما می‌گویم شما به دو نیرو فقط متوسّل شوید و فقط به قدرت این دو نیرو باور و اعتماد داشته باشید.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *