به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

سمینار آقای حسین دارنده، خودباوری

سمینار آقای حسین دارنده، خودباوری

افرادی که به قدرت خود و خدای خود اعتقاد و باور‌ قلبی بسیار عمیقی دارند؛ به هر آن‌چه که می‌خواهند و حتّی بهترش خواهند رسید و محال‌ است به آمال و آرزوهای خود نرسند چون عمیقاً به خود و توانایی‌های خود باور دارند و از طرفی دیگر نیروی کمکی بسیار پر‌قدرت و برتر هم در کنار خود دارند یعنی خداوند. به نظر شما یک‌ انسان برای رسیدن به آرزو دیگر چه می‌خواهد؟ شروع و لازمۀ خواستنِ یک آرزو باور است؛ باور‌ قلبی محکم از این‌که من می‌توانم، باوری محکم از این‌که من شایستگی و لیاقت دریافت آن آرزو را دارم، باور قلبی محکم که آرزوی من بی‌صبرانه منتظر من است تا من به آن برسم.

سمینار آقای حسین دارنده، خودباوری

اگر چنین باور قدرتمندی را در ذهن‌تان و اعماق قلب‌تان نهادینه کنید هیچ نیرویی نمی‌تواند جلوی شما مقاومت کند. پیشنهاد من این است که قبل از شروع حرفه ای که می خواهید در آن وارد شوید، ببینید که آیا باور دارید که کسب و کارتان رونق پیدا می‌کند یا خیر؟  به اعماق قلب خود مراجعه کنید و ببینید که چقدر به محقّق شدن آرزوی خود باور دارید. اگر باور‌ قلبی ضعیفی نسبت به کسب و کار و آرزوی خود دارید، بهتر است اوّل از همه بر قدرت و باور قلبی خود بیفزاید و دیدگاه‌تان را نسبت به آن آرزو و کسب و کارتان بزرگ کنید و اگر بتوانید عمیقاً و قلباً باور پیدا کنید که آرزوی شما حتماً محقق می‌شود، آن زمان شما خیلی نسبت به کسی که بدون باور قلبی چیزی را می‌خواهد و حتی حرکت هم کرده است، جلوتر هستید.
در سال 2008 یک نوجوان سنگاپوری به نام جوزف اسکولینگ تمام تلاشش را کرد تا بتواند با مایکل فِلپس اسطوره ورزش شنای جهان عکسی بگیرد او با سختی فراوان و با آن سن کم بالاخره توانست با اسطوره ذهنش عکسی یادگاری بگیرد. او 8 سال بعد در المپیک برزیل توانست رکورد اسطوره اش مایکل فلپس را بشکند و خودش قهرمان شود و مایکل نفر دوم. وقتی با او درباره عکس کودکیش و مدال طلایش پرسیدند

سمینار آقای حسین دارنده، خودباوری

گفت: من همیشه باور داشتم که بهترین و برجسته ترین شناگر جهان مایکل است، ولی این باور قلبی هم داشتم که بالاخره یک روزی میتوانم رکورد او را بشکنم حتی اگر شده یکبار. او در ادامه گفت تمام زندگی من مایکل است و بالاترین الگوی من مایکل است ولی من قلبا باور داشتم که اگر شده یکبار هم میتوانم او را شکست دهم و چون هدف من شکست مایکل بود خیلی راحت حریفهای کشورم را شکست دادم و به تیم ملی دعوت شدم و از آنجا هم به المپیک راه پیدا کردم.
 شاید خیلی از شماها بگویید او با تمرین و فعالیت و برنامه ریزی درست و حسابی توانست مایکل را شکست دهد ولی چیزی که مشخص است این است که سالانه هزاران ورزشکار با تمرینهای سخت و فشرده و طاقت فرسا و همچنین برنامه ریزی کامل ورزشی و زندگی حرفه ای و حتی تغذیه، باز هم میبینیم آن طور که باید و شاید نمیتوانند نتیجه بگیرند و وقتی علت را جویا میشویم متوجه میشویم که کمبود باور قلبی به خود باعث شکست آنها شده است و سرچشمه این باور در عزت نفس انسان نهفته است

سمینار آقای حسین دارنده، خودباوری

شما اگر باوری مطمئن به خود داشته باشید خود را همیشه در ذهنتان برنده و پیروز خواهید دید و دیگر لازم نیست آنقدر تمرینها و برنامه ریزیهای فشرده ای را پشت سر بگذارید. خیلی از ورزشکاران بزرگ هستند که بعد از قهرمانی دیگر آنچنان همانند قبل تمرین نمیکنند ولی باز هم میبینیم که می آیند و مجدد قهرمان می شوند. علتش دقیقا همین است چون آنها یکبار مزه قهرمانی را چشیده اند و در اعماق قلبشان باور کرده اند که مجدد میتوانند قهرمان شوند.

بر عکس این اتفاق هم بسیار میفتد در واقع علت شکستِ فیلمسازان، تاجران، و بسیاری از انسانهای که کسب و کارهای را با تمام قدرت شروع میکنند و شکست میخورند دقیقا همین است، آنها تمام توجه و قدرت و افکار خود را روی ریزه کاری ها گذاشته اند و از اصل کاری یعنی باور به این که من موفق میشوم دست کشیده اند و میبینیم با این که کارو حرفه آنها بسیار بسیار پر قدرت و گیراست ولی باز هم شکست میخورند و موفقیتهای بزرگی را کسب نمیکنند. باور و ایمان ما، بر ذهنِ تمامی مردم کره زمین اثر میگذارد و آنها را مجبور میکند محصول ما را بخرند و یا برای پیشبرد آرزوی ما فعالیت بکنند. تا به حال شده به فروشگاهی بروید و وسیله ای بخرید که اصلا لازمتان نبوده؟

سمینار آقای حسین دارنده، خودباوری

شاید پیش خودتان بگویید چقدر اشتباه کردید که آن را خریدید ولی اگر بخواهید خوب بررسی کنید متوجه می شوید که قدرتِ باور و ایمانِ سازنده آن وسیله بوده که بر ذهن شما اثر گذاشته و مغز شما را در آن لحظه از کار انداخته است و شما را مجبور به خرید آن وسیله کرده است. پس به جای اینکه تمرکزتان را روی کارها و فعالیتهای جانبی بگذارید بیشتر تمرکزتان را روی ذهن خود و ایمان و باور خود به محصولتان بگذارید. شاید بتوان گفت قوم و قبیله‌ای که به نیروی باور بیشتر از هر نژادی دیگر اعتقاد و ایمان دارند، سرخ‌پوستان باشند.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

2 پاسخ

  1. خیلی عالی بود.👌🏻👌🏻 خیلی استفاده بردم.
    خداقوت جناب دارنده بزرگوار.⚘⚘

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *