به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

قانون قدرت سوال چیست؟

قانون قدرت سوال چیست؟

قدرت سوال قدرتمند ترین روشی که انسان می تواند از طریق آن به خواسته و آرزوهایش برسد اجرایی کردن قانون سوال است ما با سؤال از خودمان به جواب می‌رسیم در واقع جواب از یک طریقی به ما داده می‌شود؛ مثل فکر، ایده،  فضای مجازی، تلویزیون، خواب، دوست و آشنا و غیره… پس شما باید کاملاً مطمئن باشید که هم‌چنین قانونی وجود دارد.

باور به درست بودن این قانون و مطمئن بودن از این‌که جواب حتماً از طریقی به سمت شما می‌آید؛ از عمل کردن به خود این قانون مهم‌تر است. پس بیایید بهترین استفاده را در تمام طول زندگی‌مان از این قانون مخفی بکنیم. این را مطمئن باشید که هر جایی از زندگی اگر به بن‌بست برسید که البتّه امیدوارم هیچ‌وقت این اتّفاق نیفتد، این قانون به شما کمک می‌کند و فقط کافی‌ است از خودتان با امید به این‌که حتماً جوابی می‌آید بپرسید؛ الان چه کنم؟ و بعد زندگی‌تان را در آرامش ادامه دهید. آن زمان من به شما قول می‌دهم که چندین راه‌حل به شکل‌های باور‌نکردنی به شما گفته می‌شود. خیلی از انسان‌ها از این قانون استفاده نمی‌کنند؛ در واقع وجود همچین نیرویی را اصلاً قبول ندارند؛ ولی فقط کافی‌ست یک‌بار امتحان کنید تا از قدرت شگفت‌انگیز این نیرو بهت زده شوید. خیلی از مردم وقتی به مشکلی بر‌می‌خورند؛ اوّلین کاری که می‌کنند این است که زود نا‌امید می‌شوند و حتّی آن‌قدر امید ندارند که این سؤال را از خودشان بپرسند که الان باید چکار کنم؟

قانون قدرت سوال چیست؟

شما اگر با امید و کمی ایمان این قانون را اجرا کنید و بگویید حتماً یک راه‌حلی است و من مطمئنم که درست می‌شود ‌‌جواب را نسبت به زمانی که با نا‌امیدی، قانون سؤال را اجرایی می‌کنید واضح‌تر می‌فهمید. اندازۀ امید پشت این قانون بسیار مهم است؛ علّتش این است که سؤالی را که با ناامیدی می‌پرسید جواب‌هایی که به سویتان می‌آیند را جدی نمی‌گیرید؛ ولی وقتی با کمی امید، قانون سؤال را اجرایی می‌کنید جوابی که می‌آید را جدی‌تر می‌گیرید و به چشم یک راه‌حل به آن نگاه می‌کنید؛ در واقع جواب، همان جواب است ولی آن امیدتان است که باعث می‌شود شما آن جواب را پر‌رنگ‌تر یا کم‌رنگ‌تر در زندگی ببینید. این یک نکته بسیار ریز و مخفی است که شما موقع استفاده از قانون سؤال حتماً امید و اطمینان‌تان را مد‌ّنظر داشته باشید.

قانون قدرت سوال چیست؟

خودِ من به شخصه علاقۀ بسیار زیادی به نجوم دارم و مستند‌های بسیاری دربارۀ نجوم و کیهان‌شناسی نگاه می‌کنم. چند وقت پیش موقع نگاه کردن مستندی دربارۀ کرۀ زمین و دیگر سیارات پرسشی ذهن من را درگیر کرد و هر چقدر سعی کردم تا در آن مستند جوابش را پیدا کنم نتوانستم. وقتی مستند تمام شد کاملاً هوشیارانه از این قانون استفاده کردم و گفتم این قسمت چی شد؟ علّت این اتّفاق چی بود؟ و پشت سرهم پرسش و سؤال خودم را برای خودم تکرار کردم. فردای آن روز وقتی بی‌محابا تلویزیون را روشن کردم و کاملاً اتّفاقی کانالی را زدم که هیچ‌وقت نجوم نشان نمی‌داد و اصلاً مستند پخش نمی‌کرد آن روز یک مستند ۱۲۰ دقیقه‌ای راجع به سیاراتِ منظومه شمسی پخش می‌کرد که تازه برنامه شروع شده بود و من در آن مستند جواب تمام پرسش‌هایم را گرفتم.

قانون قدرت سوال چیست؟

گاهی اوقات پاسخ‌ها از جاهایی وارد زندگی‌تان می‌شود که حتّی فکرش را هم نمی‌کنید، فقط هم علّتش این است که شما با اطمینان خواسته‌اید و خواستۀ شما در اولویت کار جهان قرار می‌گیرد. خُب حالا می‌گویید قانون سؤال یا سؤال کردن از خودمان چه ربطی به این کتاب دارد؟ بله سؤال خوبی پرسیدید و من طبق قانون قدرتِ سؤال، جواب شما را می‌دهم. شما وقتی دنبال راه‌حلّی می‌گشتید که شما را به آرزوهایتان نزدیک کند؛ با این کتاب آشنا شدید؛ در واقع زمانی شما پیش خودتان گفته‌اید؛ چطور به آرزویم برسم؟ یا فلان خانه و ماشین را چطور بخرم؟ و طبق قانون قدرتِ سؤال، کتاب من به نحوی جلوی چشمتان قرار گرفت و شما الان در حال خواندن این کتاب هستید که کاملاً مرتبط است به سؤالی که قبلاً به صورت ذهنی درباره آرزویتان از خود کرده بودید. در واقع امکان ندارد شما چند وقت پیش این سؤال که چطور به خواسته و آرزویم برسم را از خود نکرده باشید و الان با کتاب من آشنا شده باشید.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *