به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

پالایش و تخلیه روح

پالایش و تخلیه روح

پالایش و تخلیه روح : تا به حال دقت کرده اید وقتی به شهربازی می روید و یکی از وسایل پر هیجان شهربازی را استفاده می کنید احساسی که بعد از آن سراغتان می آید چقدر آرام است؟ در واقع شما احساس سبکی می کنید دقیقا این عمل یعنی پالایش، آن هم به بهترین نحو ممکن چون انرژی نهفته در درونتان به صورت خیلی سریع تخلیه می شود و انرژی تازه ای که دست نخورده است و در جسمتان از قبل بوده مجدد شروع به فعالیت میکند این اتفاق در یوگا، شنا، رقص، رفتن بر سرِ مزار مردگان، خواندن آواز، دویدن، گوش دادن به صدای موسیقی با صدای بلند و دیگر کارهایی که هیجانات ما را تحت تاثیر قرار می دهند زیاد به چشم می خورد.

اگر می‌خواهید سرعت ورود الهامات و بهترین ایده‌ها را به زندگی‌تان زیاد کنید باید خودتان را خالی و سبک کنید؛ درست مانند بالن سواری که برای اوج گرفتن بارهای اضافی خودش را‌ پایین می‌اندازد. بارهای اضافی تان که همان افکار منفی و احساسات بَد است را از جسمتان خارج کنید تا ببینید که چطور این بالنِ شما در آسمان اوج می گیرد. 

پالایش و تخلیه روح

دقیقا به همین علت است که پالایش و تخلیه روح: واقعاً که جمله‌ای زیباست. انسان با داشتن‌ کینه و نفرت‌ زندانی‌ست؛ آن هم زندانی جسمِ خودش. تا حالا دقّت کرده‌اید که چرا انسان بعد از گفتگو با یک مشاور و روان‌شناس احساس راحتی و سبکی می‌کند؟ علّتش دقیقاً همان پالایش و تخلیه است درواقع مشاور هیچ کمک شایانی به انسان نمی‌کند؛ او فقط گوش می‌دهد کمک اصلی را خود آن شخص به خودش کرده است که نزد آن مشاور رفته و با تخلیه و خارج کردن احساساتش از طریق کلامش به آرامش رسیده است

حال حساب کنید اگر احساس‌تان خوب نیست و بتوانید این کار را بدون کمک مشاور انجام دهید چقدر عالی می‌شود؛ یعنی هر موقع که احساس غم و ناراحتی کردید با خودتان حرف‌های مثبت بزنید با نزدیک‌ترین بستگان‌تان درد و دل کنید و تا می‌توانید راجع به آن احساس منفی که وجودتان را فراگرفته است صحبت کنید تا آن احساسات از طریق کلام‌تان از روح و جسم‌تان خارج شوند فقط یادتان نرود نشانۀ پالایش خوب احساس سبک شدن و آرامش درون ا‌ست.

پالایش و تخلیه روح

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *