به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

نحوه برخورد با افراد پر توقع جلسه آقای دارنده

نحوه برخورد با افراد پر توقع جلسه آقای دارنده

افراد پرتوقع اندازه و اعتماد به نفس ما را از ما میگیرند.
دستورالعملهای آقای دارنده در رابطه با برخورد با افراد پرتوقع را حتما گوش کنید.

روزی شخصی حرفی بسیار زیبا به من زد او گفت: اگر بخواهی دوستانت بدون هیچ عیب و ایرادی بوده و همانگونه که تو میخواهی باشند، همیشه تنها خواهی ماند زیرا هیچوقت همچنین انسانی را پیدا نخواهی کرد. واقعا هم همینطور است همه انسانها دارای نواقصی هستند و اگر قرار باشد از نواقص انها چشم پوشی نکنیم، تنهایی نصیب ما خواهد بود چون مرتبا عیب و ایراد های انها در ذهن ما تداعی میشوند و ثمره این فکرهای پوچ چیزی نیستند جز دوری و جدایی. اما اگر از دیگران توقعی نداشته باشیم حالا در هر ضمینه‌ایی، چیزی که نصیب ما خواهد شد عزیزشدن در چشم و دل دوستان است.

متاسفانه پرتوقعی بزرگترین بلای اخلاقی این دوره زمانه شده است که واقعا همه چیز را از ما میگیرد مخصوصا آرامش که بزرگترین گنج این روزهاست. انسان با توقع داشتن از دیگران نه تنها از دیگران دور میشود بلکه دچار افکار منفی و بدبینی هم میشود که این افکار ویرانگر آرامشش را از او سلب میکنند. خود من به شخصه از جمله افرادی بودم که شدیدا از دیگران توقع داشتم، بعد از مدتی دیدم که اینطوری نمیشود ادامه داد زیرا هم دیگران را از دست داده ام و هم آرامشم را. به همین منظور تصمیمی جدی گرفتم که از هیچکسی توقعی نداشته باشم حتی از با فهم و شعورترین انسانهایی که میشناسم. من مدتی روی این تصمیمم به صورت جدی وقت گذاشتم و ارام ارام دیدم دوستان خوبی درکنارم دارم و ارامش بسیار زیبایی تمام وجود من را در بر گرفته است.

نحوه برخورد با افراد پر توقع جلسه آقای دارنده

من به شما قول میدهم اگر نتوانید این مشکل اخلاقی را از خود دورکنید، نه دوستی خواهید داشت و نه آرامش درونی. از طرفی هم تمام انسانها در ذهنتان بدجنس و بدخواهِ شما به نظر خواهند آمد که خود این موضوع یکی از بزرگترین بلاهاست یعنی بدبینی.

پیشنهاد میشود این فایل صوتی را هم گوش دهید اینجا ضربه بزنید.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *