به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

چرا کارت را شروع نمیکنی؟

چرا کارت را شروع نمیکنی؟

همیشه در گوشۀ ذهن‌تان این را بسپارید که جهان در حال رشد و بزرگ‌تر شدن است و دوست دارد که مثل خودش شما هم رشد کنید؛ چون شما جز و شاخه‌ای از کائنات هستید؛ پس رشد شما جزئی از خواستۀ کائنات است. باید با تمام وجود باور کنید که جهان از شما بیشتر دوست دارد تا شما رشد و پیشرفت کنید. پس هیچوقت نگویید نه جهان دوست ندارد من رشد کنم یا این باور غلط که تقدیر من این بوده را به صورت ریشه ای از ذهنتان پاک کنید. تمام این طرز فکر ها باورها و نگاههای غلط ما به زندگیست که همانند یک سرعت گیر مانع رسیدن ما به خواسته هایمان می شوند.

و امّا سؤالی که برای شما شاید همین الان پیش آمده باشد؛ این است که من در تمام طول زندگی‌ام، وقتم، انرژی‌ام، همه و همه را صرف این آرزوها کرده‌ام؛  پس چرا به آرزویم نمی‌رسم؟ مگر کائنات دوست ندارد من رشد کنم که خودش هم رشد کند؛ پس چرا خبری نیست؟ یا چرا آن‌قدر دیر به آن قرار است برسم؟ جواب شما این است که شما یا خوب درخواست نکرده‌اید؛ یعنی از اعماق وجودتان درخواست نکرده‌اید یا در شنیدن صدای الهامات هوشیار نبوده‌اید که این خودش بسیار مطلب طولانی است و من در فصل الهامات کامل راجع به آن صحبت می‌کنم.

چرا کارت را شروع نمیکنی؟

گاهی شما در دریافت جواب آرزویتان از سوی خداوند و کائنات مشکل دارید و متوجّه حضور الهامات در زندگی تان که برای شما راه‌های رسیدن سریع به آرزویتان را آورده‌اند‌، نمی‌شوید‌ و خداوند و کائنات تمام زورشان را می‌زنند تا جواب آن آرزویتان را به نحوی وارد جریان زندگی شما کند یا بهتر بگویم با شما حرف بزنند ولی شما ناخواسته آن را رد می‌کنید و اینجاست که افکاری پر از تنش و اضطراب و دلهره به علّت نرسیدن خواسته‌ها وارد زندگی شما می‌شود و اکثر انسان‌ها آرزوهایی را که سال‌هاست لیاقت دریافت آن را دارند و با آن هم‌خو شده‌اند‌ را رها می‌کنند و از آن آرزو که در گوشه‌ای از جهان بی‌صبرانه منتظر آن‌هاست، گذر می‌کنند.

چرا کارت را شروع نمیکنی؟

من خیلی دوست دارم برگردم به این سؤالات که از خود بپرسید: واقعاً چه می‌خواهید؟ آیا واقعاً پای‌بند به آرزویتان هستید؟ آیا حاضرید بهای به دست آوردن آرزویتان را بپردازید؟ شما می‌توانید با استفاده از قانون سؤال به جواب این سؤالات ساده برسید ولی این‌که بدانید چه می‌خواهید و چقدر بها حاضرید برای داشتن آنها بدهید خیلی خیلی اهمیّت دارد؛ چون هر چه انگیزه‌تان و شور و اشتیاق‌تان برای دریافت آرزو بیشتر باشد، ایده‌ها و صداهای الهامی در زندگی‌تان را واضح‌تر می‌بینید. درواقع هر چقدر انگیزه و شور و علاقه‌تان بیشتر باشد صدای خداوند یا کائنات که همان جواب آرزوی شما برای رسیدن به خواسته‌تان است را بهتر متوجّه می‌شوید و از کوچک‌ترین نشانه‌ها هم گذر نمی‌کنید.

پیشنهاد میشود این فایل صوتی درباره نظم از آقای دارنده را حتما گوش دهید. اینجا ضربه بزنید.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *