به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

ذهن ثروتمند سمینار(حسین دارنده)

ذهن ثروتمند سمینار(حسین دارنده)

انسان اگر بتواند طبق اصولی که پایه و اساس رشد و پیشرفت جهان است عمل کند و از آن اصول در راه صحیح و درست استفاده کند مطمئناً ثروتش خیلی پر‌برکت‌تر و ماندگار‌تر می‌شود.  چیزی که در ثروت پُر‌بار حرف اوّل را می‌زند نیّت خیری است که بین شما و کسی که با او پولی رد و بدل کرده‌اید است. پولی که کم باشد ولی نیّت خیر و نیکی پشتش باشد چه از گیرنده چه از دهنده به این سادگی‌ها تمام نمی‌شود و یا در راه بیهوده خرج نمی‌شود و برای شما پر از منفعت و برکت است. یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های ثروتِ پربرکت و سالم، سلامتی خود آن شخص و اعضای خانواده‌اش است؛ چون دعای خیر خودتان و کسی که آن پول را به شما داده شدیداً پشت و پناهتان است. یکی از راه‌هایی که انسان می‌تواند بفهمد که چطور پولی که به دست آورده است،

برکت دارد و از راه درست به دست آمده است این است که ببیند آیا آن کسی که آن پول را به او داده است خُشنود و راضی است یا خیر‌؟ راضی بودن کسی که به شما پولی را در قبال کاری که برایش انجام داده‌اید خیلی مهم است باور و درک این موضوع در این دنیایی که انسان‌ها به طرز عجیب و غریب و سریعی پول در‌می‌آورند کمی سخت است؛ ولی این را بدانید شما کاری را که انجام می‌دهید باید به بهترین نحو انجام شود و باید دعای کسی که برایش کاری انجام داده‌اید حتماً پشت‌تان باشد، چون واقعا دعای آن پول در زندگی ما به صورت خوب یا بد به طریقه های مختلف خودش را نشان می دهد.

ذهن ثروتمند سمینار(حسین دارنده)

قطعا الان پیش خودتان میگویید آقای دارنده چه میگوید خیلی از انسانها را میشناسم که از راه کج و اختلاس و دزدی میلیاردها دلار پول به دست آورده اند پس چرا این افراد مریض نمیشوند؟ چرا خانواده شان در سلامت و تندرستی به سر میبرند؟ چرا بچه های صحیح و سالم دارند؟ بله اینجور افراد هستند و زیاد هم هستند ولی آیا شما از آینده زندگی آن شخص مطلع هستید؟ آیا از درون او و احساسش خبر دارید؟ آیا مطمئنید که خنده های او واقعا از ته دلش است؟ آیا مطمئنید که شبها وقتی سرش را روی بالش میگذارد راحت خوابش میبرد؟

ذهن ثروتمند سمینار(حسین دارنده)

شاید پیش خودتان بگویید من حاضرم از راه خلاف پولدار شوم ولی شبها بد بخوام یا سلامت نباشم. در جواب شما باید بگویم این طرز فکر کاملا غلط است و نشان دهنده خامی و هَوَس شدید شما به ثروت است. انسانی که شبها نتواند خوب بخوابد یا غذایی را که میخورد جسمش نتواد خوب هضم کند اگر میلیاردها دلار پول داشته باشد حاضر است همه اش را بدهد تا او در آن لحظه درمان شود. هر چند معتقدم این حرف من برای جوانهای امروزی که همه چیز را با چشم طمع میبینند کارساز نیست ولی قطعا یک روزی این موضوع را تجربه خواهند کرد و آن زمان است که میفهمند وارد شدن پول از راه درست به زندگیشان بزرگترین اصول ثروتمند شدن است. دربارۀ برکت پولی که در‌می‌آورید بیشتر تعمّق کنید این یک موضوع قدیمی و بسیار مهم و ریشه‌ایست و البتّه بسیار قوی و مؤثر. انسان خردمند هیچ‌وقت پول و ثروتی که می‌خواهد‌ را از راه شرط‌بندی و قرعه‌کشی به دست نمی‌آورد؛ بلکه اوّل با اراده و کار و کوشش خودش و از راه سالم به دست می‌آورد و اگر در این راه کمک‌های بیشتری خواست از خدایی طلب می‌کند که فرمانروای کل هستی‌ست و او را با الهاماتش به ثروت سالم می‌رساند. 

پیشنهاد میشود این فایل درباره مدیریت پول را هم گوش دهید اینجا ضربه بزنید.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *