به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

سخنرانی آقای حسین دارنده درباره قدرت الهامات و شهود در سمینار

سخنرانی آقای حسین دارنده درباره قدرت الهامات و شهود در سمینار

نیکولا تسلا جمله‌ای زیبا دارد. او می‌گوید‌: « مغزِ ما تنها یک گیرنده است، در جهان هسته‌ای وجود دارد که همۀ ما از آن قدرت دانش‌ و الهام می‌گیریم»

من خیلی دوست دارم که شما کاملاً متوجّه قوانین خداوند و جهان که در این کتاب می‌آورم بشوید. به همین منظور اگر قسمتی از این بخش را متوجّه نشدید؛ دوباره و دوباره آن را بخوانید چون واقعاً بخش بسیار مهمی از این کتاب می‌باشد. ما اگر بتوانیم قدرت الهامات را به خوبی درک کنیم و صدا و نشانه‌های آن را به خوبی اجرایی کنیم، واقعاً زندگی برای ما بهشت می‌شود به هر چه دست بزنیم طلا می‌شود هر کاری کنیم موفق می‌شویم بهترین انسان‌ها بهترین ایده‌ها بهترین طرز فکرها‌ به مشورت و یاری ما می‌آیند در بهترین مکان‌ها و موقعیت‌ها قرار می‌گیریم و در هر داد و ستدی پیروز می‌شویم‌ و واقعاً زندگیِ بی‌نظیری را تجربه خواهیم کرد.

علّتش هم آن است که آن الهام یا نیرو از سمت بزرگ‌ترین فرمانروای هستی؛ یعنی خداوند یا زیرمجوعه اش یعنی کائنات می‌آید و زمان و مکان نمی‌شناسد از جایی می‌آید که از همه چیز آگاه است و فقط آمده است تا ما را کمک کند‌ ‌ولی شنیدنِ صدای الهامات برای چند بار اوّل سخت است و نیاز به تمرین دارد و ما باید از لحاظ احساسی و روحی در درجه‌ای بالا باشیم تا بتوانیم بهتر متوجّه حضور این صداها شویم.

سخنرانی آقای حسین دارنده درباره قدرت الهامات و شهود در سمینار

درواقع باید از قوانینی مطلع باشیم که بهتر صدای خداوند را در زندگی‌مان بشنویم و جذب کنندۀ الهامی خوبی بشویم. اکثر انسان‌ها به صدای قلب خود و نیرویی که از احساس‌شان به بیرون فریاد می‌زند توجّهی ندارند و آن‌قدر که با آن کاری نداشته اند آن صدا برای آن‌ها بی معنی شده و می‌شود گفت از کار افتاده است. آن‌ها همه چیز را از عقل و مغز خود می‌خواهند و همه چیز را بر محاسبات و واقعیتی که می‌بینند می‌سنجند.

درصورتی که استفاده از الهامات این‌گونه نیست و گاهی اوقات باید به چیزی عمل کنید که نمی‌بینید؛ چون بعضی مواقع به تو الهاماتی می‌شود که ‌‌در آن زمان غیر‌عقلانی و غیر‌منطقی‌ست و این‌جاست که ایمانِ انسان به صدای قلبش‌ در عمل او هم باید دیده شود. الهامات معمولاً و اکثر اوقات از طریق قلبِ انسان به زندگی او وارد می شوند؛ چون اوّلین قسمتی که موقع خلقت انسان ساخته می‌شود، قلب اوست و خداوند یا همان نیروی برتر از همان جا هم با انسان صحبت می‌کند و اگر ما بتوانیم از قلب و احساس خود به خوبی استفاده کنیم

باز هم تکرار می‌کنم ما اگر بتوانیم از این نیرو به خوبی استفاده بکنیم؛ یعنی آن را با عقل خود اشتباه نگیریم راه‌هایی را به ما نشان می‌دهد که بسیار مخفی هستند و وقتی آن‌ها را اجرایی می‌کنیم می‌بینیم که چقدر راه رسیدن به خواسته‌هایمان کوتاه‌تر شده است و آن زمان است که به خودمان می‌گوییم چرا قبلاً به ذهن خودم نرسیده بود.

سخنرانی آقای حسین دارنده درباره قدرت الهامات و شهود در سمینار

ما هر چقدر از این الهامات در زندگی‌مان بیشتر استفاده کنیم قدرتش در زندگی ما بیشتر می‌شود و این نیرو بیشتر تمایل پیدا می‌کند که به ما کمک کند‌ و طبق قانونِ جذب ما هر چقدر کانون توجّه‌مان را روی موضوع یا هدفی خاص، بیشتر متمرکز کنیم‌ ماهیت و کلّیت آن موضوع در زندگی ما بیشتر می‌شود. خیلی از انسان‌ها می‌گویند من انسانِ گناه‌کاری هستم و خداوند با من کاری ندارد آن‌ها از این‌که گذشتۀ تلخی داشته‌اند احساس گناه می‌کنند و نمی‌توانند خود را در آینده‌ای بسیار عالی تجسّم کنند.

باید به این افراد بگویم که این نیرو با زمان حال شما کار دارد و کاری به گذشتۀ شما ندارد؛ یعنی هر‌چقدر که شما گناه‌کار بوده باشید با وصل شدن به خداوند و دستِ یاری دراز کردن به آن نیرو، بهترین ایده‌ها و بهترین راه‌حل‌ها برای رسیدن به زندگیِ بهتر، پلّه‌پلّه و قدم به قدم به شما الهام می‌شود و این فکر منفی و سوخته را که خداوند من را دوست ندارد چون من گناه‌کار هستم را دور بریزید.  نکتۀ جالب این‌جاست که بعضی از آدم‌ها فکر می‌کنند که اگر چند بار از این نیرو یا این صدا استفاده کنند تمام می‌شود و دیگر پاسخی به آن‌ها نمی‌دهد؛

یعنی پیش خودشان فکر می کنند خوب خداوند یک ایده کاری یا یک فرصت شغلی به من داد و دیگر تمام شد یا مثلا می گویند خوب نیست نز خدا پر توقع باشم او به من پول و ثروت داده و دیگر ناشکری است از او چیزِ دیگری بخواهم این طرز فکر غلط است و اصلاً این‌طور نیست و کاملاً برعکس است، ما اگر از الهاماتی که از سمت خداوند به زندگی مان می‌آیند هر چقدر بیشتر استفاده کنیم، هر بار دقیق‌تر و واضح‌تر متوجّه حضور این نیروها در زندگی‌مان می‌شویم و این نیرو بیشتر تمایل پیدا می کند با ما ارتباط برقرار کٌند و هیچ وقت ایده های الهامی تمامی ندارد. انسان می‌تواند به مرحله‌ای برسد که بهترین زمان برای هر کاری بهترین مکان برای رفتن و بهترین راه‌حل‌ها برای کسب و کار را فقط از این نیرو بخواهد.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *