به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

قدر پولتو بدون- حسین دارنده

قدر پولتو بدون- حسین دارنده.

کسی بخواهد رشد کند اوّل باید قدم‌های کوچک را بردارد و اگر قدم‌های کوچک را درست برداشت قدم‌های بزرگ‌تری که برای رشد و پیشرفت اوست به او الهام می‌شود. قانون خداوند‌ بسیار‌ هوشمند است و می‌داند که چه زمان پخته شده‌ای تا آن چیزی را که می‌خواهی وارد زندگی‌ات کند

ولی قانون کائنات این‌طور نیست؛ تو اگر شور و اشتیاق فراوانی داشته باشی و احساسات مثبت پایداری داشته باشی و حتی اگر شایستگی و لیاقت آن ثروت را هم نداشته باشی و هیچ چیزی از پول و حساب و کتاب متوجّه نباشی، باز هم ایده‌های ثروت‌آفرین از هر طریقی به زندگیِ تو الهام می‌شود حتی اگر به قیمت جانت تمام شود. این را مطمئن باشید هر چیزی اگر از سمت خداوند باشد، نارس به دنیا نمی‌آید بچّه‌ای که به دنیا می‌آید باید زمان خروجش برسد تا بتواند از شکم مادر خارج شود این قانون برای میوه‌ها، نوزادان، درختان، حیوانات و تمامی موجودات زنده اعم از گیاهان و غیره… صدق می‌کند.

قدر پولتو بدون- حسین دارنده.

چیزی که خارج از موعودش متولّد شود حال ثروت باشد یا هر چیزی دیگری، دوام و ثبات زیادی ندارد و زود نابود می‌شود. ما در داستان آن جوان دیدیم که آن جوان آرزویِ ثروت داشت و واقعاً خداوند را هم قبول داشت؛ حتّی شور و اشتیاق فراوانی هم داشت ولی اصلاً شرایطِ فعلی او برای ثروت فراوان کافی نبود او باید فعلاً در سوپر‌مارکت کسبِ درآمد می‌کرد تا پخته‌تر شود تجربه کسب کند و آب دیده‌تر شود تا بتواند استحقاق ثروتِ بیشتر را به دست آورد؛ ولی عقل و هَوَسِ عجولِ او در مقابل ایده‌های کائنات نتوانست مقاومت کند و گول الهامِ شرط‌بندی و قمار را خورد. در واقع همان کار در سوپر مارکت هم نوعی الهام از سمتِ خدا بوده تا او تکاملش را طی کند تا به خواسته اصلیش یعنی ثروت فراوان برسد ولی او می خواست زودتر از موعود کرم ابریشم را از پیله اش در بیاورد.

خداوند هیچ‌وقت چیزی به تو نمی‌دهد که تو ظرفیت و لیاقت نگه‌داری آن را نداشته باشی همیشه برای ساختن یک خانه بعد از پی‌ریزی، ستون‌ها را محکم بنا می‌کنند تا ستون خوب بتواند سقف و دیوار‌ها را نگه دارد؛ اگر پِی و ستون‌ها را محکم بنا نکنیم، قطعاً سقف که همان ثروت‌هاست؛ فرو خواهد ریخت.

قدر پولتو بدون- حسین دارنده.

پس ستونت را محکم بنا کن لیاقتت را افزایش بده‌ تا خداوند سقفش را که همان ثروت فراوان است را با خیال راحت بر ستون تو بسازد. احیاناً اگر آرزویتان دیر برآورده می‌شود؛ نا‌امید نشوید و به حساب نشنیدنِ صدای شما توسط خدا نگذارید، تمام صداها و دعاهای ما در درگاه آن نیرو؛ یعنی خداوند ضبط و ثبت می‌شود، حتّی آرزو و خواسته‌ای بسیار آرام ولی پر حرارت از اعماق وجودمان، پس از این موضوع مطمئن باشید و ذهن‌تان را درگیر این موضوع نکنید. فقط قبل از این‌که این موضوع را کنار بگذارید، خوب و از اعماق وجود بخواهید و مطمئن باشید که با قدرتِ تمام و شور شوق فراوان آرزویتان را طلب کرده‌اید. آن جوانِ داستانِ چند صفحۀ‌ قبل بعد از آن شکست دوباره به مدت پنج سال شاگردی در سوپر مارکت را ادامه داد و بعد از به دست آوردن صلاحیت بیشتر و همچنین کامل‌تر شدن عقل و لیاقت او شغل‌های جدیدی به او پیشنهاد شد و در عرض چند ماه وضع و زندگی او بسیار بهتر از قبل شد و چندین سال بعد کلاً او یک میلیونر شد و دارای کسب و کاری بسیار پر‌درآمد شد که احساس آرامش و همچنین برکتِ آن ثروت، قابل قیاس با استرس و اضطرابِ ثروتِ در شرط‌بندی و شانس و قرعه‌کشی نبود.

پیشنهاد میشود این فایل صوتی را هم گوش دهید اینجا ضربه بزنید.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *