به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

نوشتن و مکتوب کردن خواسته و آرزو

نوشتن و مکتوب کردن خواسته و آرزو

نوشتن و مکتوب کردن خواسته و آرزو : بروس لی این نامه را در ژانویه سال ۱۹۶۹ نوشت و در متن آن به خود قول داد تا به تمام اهدافی که برای خود تعیین کرده است دست پیدا کند.

بخشی از متن این نامه‌ ی بی‌ نظیر به شرح زیر است :

من، بروس لی، اولین ستاره‌ ی شرقی در ایالات متحده خواهم شد که بیشترین دستمزد را دریافت خواهد کرد. در عوض، هیجان‌ انگیزترین و باکیفیت‌ ترین اجرایی که در ظرفیت یک بازیگر است را ارائه خواهم داد. این فرآیند از سال ۱۹۷۰ شروع میشود، به شهرتی جهانی دست خواهم یافت و تا آخر سال ۱۹۸۰ ثروت من ۱۰ میلیون دلار خواهد شد. طوری زندگی میکنم که از آن لذت ببرم و به هماهنگی درونی و شادی دست پیدا کنم.”

نوشتن و مکتوب کردن خواسته و آرزو

وقتی ما چیزی را میخواهیم تمام حواس ۵ گانه ما با قدرت و شدت بیشتری شروع به کار کردن و فعالیت کردن میکنند و ما را خیلی سریعتر به راههای که ما را خواسته و آرزوی مان نزدیک میکنند، می رسانند.

به گواه این نامه بروس لی تصمیم داشت که در طول ۱۰ سال به تمام اهداف خود دست پیدا کند، ولی در کمال تعجب قبل از ۱۰ سال به تمام رویاهای خود رسیده بود! وقتی بروس لی نه نیروی هدایتگر خاصی داشت و نه مربی پیش‌ کسوتی که به او انگیزه دهد، این نامه را برای خود نوشت تا منبعی از انگیزه، شور و نشاط را برای خود ایجاد نماید. این نامه‌ ی بروس لی مثالی روشن از توجه به انگیزه درونی برای افرادی است که هیچ مربی یا نیروی هدایتگر خاصی ندارند.

نوشتن و مکتوب کردن خواسته و آرزو

تمام استادان موفقیت در کسب و کار به صورت پیوسته درباره‌ ی نوشتن اهداف و اهمیت آن صحبت کرده‌ اند، و نامه‌ ی بروس لی تلنگری برای افرادی است که به این مطلب اهمیت خاصی نمی‌ دهند، و از طرف دیگر دلگرمی خوبی است برای کسانی که از این روش برای رسیدن به اهداف خود و کسب موفقیت استفاده می‌ کنند.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *