به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

سایت تیم پژوهشی حسین دارنده

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

چطور سیگار را برای همیشه ترک کنیم؟

چگونه سیگار را برای همیشه ترک کنیم؟ این سوال در ذهن افرادی که تجربه سیگار کشیدن مداوم و طولانی را دارند، به وجود می ‌آید. اما پیدا کردن یک پاسخ مناسب برای این سوال ممکن است به افراد کمک کند تا راهی همیشگی برای ترک پیدا کرده و از این بلای خانمان سوز نجات یابند. روش‌های معمول ممکن است به صورت کوتاه مدت کمک کننده باشند، اما خرید ویپ استاندارد و مناسب در کنار خرید جویس با طعم شگفت انگیز و مورد علاقه، احتمال بیشتری را به وجود می ‌آورد که فرد سیگار را برای همیشه کنار بگذارد.

چرا باید سیگار را هرچه زودتر ترک کرد؟

سیگار کشیدن یکی از مضرترین عاداتی است که بسیاری از افراد به آن مبتلا می ‌باشند .معمولا دود سیگار بیشتر از ۷ هزار ماده شیمیایی داشته که حداقل ۷۰ ماده آن سرطان زا هستند. به همین دلیل سالانه بیشتر از ۸ میلیون نفر در سرتاسر جهان جان خود را به دلیل استعمال دخانیات از دست می ‌دهند.

چطور سیگار را برای همیشه ترک کنیم؟

این عادت مضر نه تنها بر سلامت فرد، بلکه بر سلامت سایر افراد نزدیک سیگاری‌ها نیز تاثیرات منفی زیادی دارد. به همین جهت لازم است که هرچه سریعتر اقدام به ترک سیگار برای همیشه کنید؛ زیرا در مقابل سلامت خود و دیگران مسئول هستید.

اما در این بخش به چند دلیل مهم که باید سیگار را هرچه زودتر ترک کنید، می‌پردازیم:

خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی

بیماری ‌های قلبی از اولین مشکلاتی است که سیگار به وجود می ‌آورد و فرد سیگاری در معرض حمله قلبی، سکته مغزی و تنگ شدن عروق قرار می ‌گیرد.

خطر ابتلا به سرطان

سیگار به عنوان عامل اصلی ابتلا به سرطان‌ های مختلف مانند سرطان دهان، ریه، گلو، مری، کلیه و مثانه و بسیاری از مشکلات دیگر است. پس با ترک آن به شکل قابل توجهی به سلامت خود کمک می ‌کنید.

خطر ابتلا به بیماری‌ های ریوی

دود سیگار عامل اصلی مشکلات ریوی مانند برونشیت مزمن و آمفیزم است، ترک کردن آن تا حد زیادی می ‌تواند خطر ابتلا به این بیماری ‌ها را کاهش دهد.

کاهش طول عمر

سیگار کشیدن مداوم طول عمر را کاهش می ‌دهد، پس ترک کردن سیگار سبب افزایش عمر می گردد.

ممکن است با شنیدن خطرات سیگار این سوال مهم که چگونه سیگار را برای همیشه ترک کنیم؟ برای شما به وجود بیاید. پس بهتر است بدانید در میان روش ‌های مختلفی که به شکل سنتی از گذشته تا به اکنون وجود داشته، خرید ویپ یکی از بهترین راه حل‌ها به شمار می‌ رود. زیرا با کمک ویپ می ‌توانید، میزان نیکوتین را تنظیم کرده و از مایع‌ های بدون نیکوتین هم استفاده کنید.

بررسی روش های ترک سیگار

زمانی که یک تاریخ را مشخص می ‌کنید تا اقدام به ترک سیگار نمایید، زمان کافی را دارید که همه فضاهای زندگی، محل کار، ماشین و سایر محیط‌های دیگر را از سیگار پاکسازی کنید.

کمک گرفتن از مشاور

افرادی که به سیگار مبتلا هستند، به مشاور مراجعه کرده و متناسب با روحیات هر فرد، مشاور راهکارهای ترک سیگار ارائه می‌کند. در واقع مشاور با شناسایی علل ابتلا به سیگار، راهکارهای خوب برای مقابله با آن ارائه ‌داده، تا ترک سیگار آسانتر انجام شود.

ترک سیگار با دارو

افرادی که به میزان زیادی از نیکوتین مبتلا هستند، باید با کمک داروهای ترک سیگار با این مشکل بزرگ مقابله کنند. تمام داروهای ترک سیگار توسط پزشک متخصص تجویز شود.

ترک سیگار با جایگزین نیکوتین

ماده مهمی که افراد را به سیگار معتاد می ‌کند نیکوتین است ک سیگار با جایگزین‌های نیکوتین مانند انواع آدامس، اسپری ‌های دهانی، قرص ‌های مکیدنی هم امکانپذیر می ‌باشد.

ترک سیگار با کمک ویپ

یکی از راه‌های مطمئن برای ترک سیگار خرید ویپ است؛ چرا که در حال حاضر نمونه‌های مختلفی از ویپ بر حسب میزان نیکوتین یا میزان بخار وجود دارند. هر فرد متناسب با شرایط خود می ‌تواند بهترین دستگاه را انتخاب کند. همچنین دستگاه‌ های ویپ ابعاد بسیار کوچکی دارند و جابجایی آن به آسانی صورت می ‌گیرد.

نکات بسیار مهم در هنگام ترک سیگار

حتی اگر برای مدت طولانی به سیگار اعتیاد دارید، ترک کردن آن تاثیر زیادی بر روی سلامتی شما دارد.

در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم در هنگام ترک سیگار می پردازیم:

  • مشخص کردن تاریخ برای ترک سیگار و پایبند بودن به آن
  • جایگزین کردن تجربه‌ ها و سرگرمی‌ های مناسب
  • استفاده از محصولات ترک سیگار مانند انواع آدامس، چسب و دستگاه ویپ

پیشنهاد می کنیم به فایل صوتی آقای دارنده با موضوع «اعتماد به نفس» گوش دهید. اینجا کلیک کنید

دریافت مشاوره برای ترک همیشگی سیگار از روکوویپ

در مجموعه روکوویپ انواع دستگاه ویپ از جمله دستگاه پاد، دستگاه‌های ماد و نمونه‌های مختلف دیگر ارائه می ‌گردد. همچنین طعم‌های متنوع از جویس مانند انبه، تنباکو، شکلات و قهوه با غلظت ‌های متنوع و میزان نیکوتین قابل انتخاب وجود دارد. پس هر فرد متناسب با روحیات و شخصیت خود می‌ تواند بهترین راه حل را برای ترک همیشگی سیگار پیدا کند.

منبع: وبسایت چطور

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *