به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

آیا برای موفقیت باید باهوش بود؟

آیا برای موفقیت باید باهوش بود؟

با درود خدمت شما دوست عزیزم. از دیرباز تا به امروز موفقیت و پیروزی بسته به یک عامل نبوده و نخواهد بود، عاملهای زیادی باعث موفقیت و کامرانی افراد میشود که از آن عاملها میتوان به: تلاش، استقامت، صبر، شجاعت، انگیزه، هوش، محیط، نظم و غیره… اشاره کرد.

افراد زیادی هستند که هوش کمی دارند ولی در کسب و کار و اهدافشان بسیار موفق بوده اند و از طرفی افرادی بوده اند که هوش زیادی داشته اند اما چون تلاشگر و منظم نبوده اند، موفق هم نشده اند. (نتیجه این تست هوش نشانگر قطعی هوش شما نیست)

پس همانطور که گفتم یک عامل نمیتواند باعث موفقیت انسان شود بلکه ما باید تمام عوامل موفقیت را در وجود خود هر چند اندک رشد و فزونی دهیم، آن زمان با اندکی هوش هم میتوان به مقصود خود رسید.

آیا برای موفقیت باید باهوش بود؟

خود من به شخصه در این تست هوش بسیار ضعیف عمل کردم و 90 امتیاز بیشتر نتوانستم کسب کنم ولی خب از آنجایی که دیگر عوامل موفقیت را در شخصیت خودم رشد داده‌ام، آن ویژگی‌ها هوش پایین من را جبران کردند و باعث شدند در کسب و کار و زندگی موفق شوم. پس به شما میگویم که ناکامی شما در این تست، اصلا دلیل بر عدم موفقیت کلی شما در همه موارد زندگی و همینطور آینده کسب و کارتان نخواهد بود.

پیشنهاد میشود این فایل صوتی را هم گوش دهید (چرا کارت را شروع نمیکنی؟) اینجا ضربه بزنید.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *