به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

کارگاه آموزشی تخیل صحیح ۲۵ فروردین ۹۹ حسین دارنده

کارگاه آموزشی تخیل صحیح ۲۵ فروردین ۹۹ حسین دارنده

کارگاه آموزشی تخیل صحیح ۲۵ فروردین ۹۹ حسین دارنده  مثلاً اگر ما با خودمان قرار بگذاریم که فلان ساعت را اختصاص می‌دهم به تجسّم کردن، مطمئن باشید هیچ‌وقت نمی‌توانیم در آن ساعت تجسّم کنیم؛ یا اگر هم بشود ناقص و غلط این کار را کرده‌ایم چون هیچ‌وقت نمی‌شود با زور چیزی را تجسّم کرد. عمل تجسّم باید کاملاً بداهه در ذهن بیاید و برود. و تنها چیزی که قوّۀ تخیّل درست و صحیح را فعال می‌کند؛ شور و اشتیاق بالا به خواسته و آرزویی ا‌ست که با تمام وجود دوستش دارید؛ چون شما در طول روز خیلی به آن فکر می‌کنید و مغز و قلب، این افکار را به قوّۀ تخیّل‌تان انتقال می‌دهد. در تخیل‌تان هر کجایی که می‌خواهید بروید رؤیایی که از ذهن و تخیّل شروع نشود، هیچ ثمره ای ندارد چون هوس است.

کارگاه آموزشی تخیل صحیح ۲۵ فروردین ۹۹ حسین دارنده

مارک فیشر در اثر جاودانه‌اش؛ یعنی مثل یک میلیونر فکر کنید، می‌گوید: «هر موقع تخیلات و منطق در ضدیت یکدیگر قرار گرفتند این تخیلات است که برنده می‌شود».

هر وقت کسب و کاری را شروع کردید که دوستش دارید و قلب‌ و عقلتان دستور داده است ولی اوضاع و ظواهر آن کسب و کار برخلاف ایدۀ قلبی شما است، شروع کنید به تخیّل و تصوّر کردن آن خواسته و آرزو و تا می‌توانید تصویر‌سازی ذهنی کنید این‌طور خیلی بهتر می‌توانید خواستۀ خود را به دنیای مادی دعوت کنید. یادتان نرود هر چقدر قدرت منطق و استدلال و ظواهر امور بالا باشد باز هم قدرت تخیّل بالاتر است؛ چون هر چیزی که می‌خواهد در دنیای مادی شکل بگیرد اوّل باید از تخیّل بگذرد. راجع به این موضوع در فصل بعد صحبت می‌کنم.

کارگاه آموزشی تخیل صحیح ۲۵ فروردین ۹۹ حسین دارنده

در انتهای این بخش تمام مانع‌هایی که در طول مسیر رسیدن به آرزوها ممکن است در افکار و زندگی ما به وجود بیایند را نام می‌برم. البتّه از این موضوع کاملاً مطمئن باشید که قدرت شور و اشتیاق شما یک قُلدرِ یکه تاز است و تمام این مانعات را شکست می‌دهد.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *