به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

به وبسایت رسمی حسین دارنده خوش آمدید

داستانی بسیار زیبا از صادق هدایت

داستانی بسیار زیبا از صادق هدایت

صادق هدایت و خداوند : اگر قرار بود ما خدا را ببینیم و لمس کنیم که دیگر نامش خدا نمی‌شد، خداوند را فقط می‌شود در صبر و ایمان احساس کرد نه هیچ چیز دیگری. کافی‌ است که به خداوند از اعماق قلب‌تان اعتماد کنید آن زمان من به شما قول می‌دهم که به هر چه بخواهید می‌رسید. مشکل ما انسان‌ها این است که اوّل باید همه چیز را ببینیم تا بعد باور کنیم؛ ولی خداوند این‌طور نیست او اوّل اعتماد می‌خواهد تا بعد حضورش و قدرتش را در زندگی ما اثبات کند. اگر امروزه می‌ترسید که اعتماد کنید و نمی‌توانید پرستش غیر از خدا را رها کنید، عیبی ندارد آرام‌آرام با تمرین، وصل شدن و ایمان به خداوند را در خودتان تقویت کنید اگر ما یک قدم برداریم آن نیرو ده قدم به سمت ما بر‌می‌دارد ولی قدم اوّل یعنی اعتماد را ما باید برداریم. آن نیرو بیش از آن که فکر کنید علاقۀ ارتباط با ما را دارد و هر چه این ارتباط قوی‌تر شود قدرت آن در زندگی‌مان بیشتر می‌شود.

داستانی بسیار زیبا از صادق هدایت

همۀ انسان‌ها از بدو تولّد، ایمان‌شان به خداوند ضعیف بوده و بعد آرام‌آرام با اعتماد، حضور خدا را در زندگی‌شان احساس کردند و وقتی معجزات و کمک‌های خدا را دیدند، ایمان و اعتمادشان به آن نیرو نیز قوی‌تر شد و آن زمان حضور خدا را هم در زندگی‌شان از قبل بسیار پر‌رنگ‌تر دیدند.  من به شما می‌گویم با کمی تمرین و اعتماد و صبر هرروز می‌توانید حضور خدا را در زندگی‌تان حس کنید حتّی برای کوچک‌ترین نیازهایتان هم می‌توانید از آن نیرو کمک بگیرید؛ حتی برای خرید چند عدد کیک او با الهاماتش به شما کمک می‌کند. این نیرو در کمتر از صدم ثانیه عمل می‌کند این نیرو طوری عمل می‌کند که هر چه به او نزدیک‌تر شوی و هر چه بیشتر از او کمک بگیری برای شخص شما قوی‌تر می‌شود و برای شما الهامات بیشتری می‌فرستد تا تو بهتر آن صداها را متوجّه بشوی.

داستانی بسیار زیبا از صادق هدایت


باز هم می‌گویم از خداوندی طلب نیاز کنید که کار میلیون‌ها انسان را راه انداخته است پس کار شما را هم راه می‌اندازد. کار خداوند همین است؛ برآورده کردن نیازها و خواسته و آرزوهای ما. هیچ‌کدام از ما با اختیار خودمان به این دنیا نیامده‌ایم، اگر اختیاری بود می‌شد وجود خدا را انکار کرد ولی وقتی ما خودمان بدون آن‌که اختیاری داشته باشیم به این دنیا آمده‌ایم؛ پس حتماً نیرویی وجود داشته است که ما را به این دنیا فرستاده است؛ یقینا آن نیرو از ما حمایت می‌کند و ما می‌توانیم از آن نیرو کمک بگیریم. فقط صبر و اعتماد فراموش نشود تا آن نیرو بتواند کار خودش را انجام دهد.

داستانی بسیار زیبا از صادق هدایت

اگر می‌خواهید ببینید ایمان و اعتمادتان به خداوند درست است یا نه، به زندگی‌تان توجّه کنید اگر صبور و شاد و آرام هستید و حس شور و اشتیاق به خواسته‌تان زیاد است و خدا را منبع برآورده کردن آرزوهایتان می‌دانید، شما در بهترین حالات روحی و احساسی قرار دارید و می‌توان گفت ایمان و اعتمادتان به خداوند منّان بسیار زیاد است. انسانی که از خداوند آرزویی را طلب کرده است ولی هیچ نشانه‌ای از آن آرزو در زندگی‌اش دیده نمی‌شود و در تمام طول روز آرام و شاد زندگی‌اش را سپری می‌کند و همچنان منتظر حضور خداوند است، آن شخص ایمانش بسیار بالاست. اعتمادی که چاشنی‌اش آرامش و صبر باشد؛ یعنی ایمان کامل و شکست‌ناپذیر و هیچ نیرو یا هیچ انسانی نمی‌تواند آن را از بین ببرد.

اشتراک گذاری

Telegram
WhatsApp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *